חריטת שלטים

חריטת שלטים


הדעה הרווחת בציבור היא ששלטים לרוב מיועדים לבתי עסק וחנויות. אך שלט הוא מוצר הכרחי לא רק לבתי עסק וחנויות הממתגות עצמם באמצעות שלטים ושלטי חוצות. משפחות רבות מדביקות על דלת ביתם שלט שהוכן במיוחד עבורם. אומנם כרגע לא לכל משפחה יש שלט בכניסה לבית, אך משפחות המשקיעות ומציבות שלט בפתח דלתם עושות בחוכמה. במיוחד לאור העובדה שהיום לא תמיד אתה יודע איפה ממוקמת המשפחה אותה אתה מעוניין לבקר ולעיתים אתה מבזבז זמן מיותר בחיפוש אחר דלת ביתם (קורה בדרך כלל בבנייני מגורים המאכלסים משפחות רבות במספר דירות פר קומה). משפחות רבות משקיעות כסף רב עבור חריטת שלטים מיוחדים עבור דלת הכניסה לביתם.
תהליך חריטת שלטים אומנם נשמע תהליך פשוט שלא דורש מחשבה או זמן רב, אך חריטת שלטים תלויה לרוב בחומר עליו הטקסט או התמונה נחרטים. מן הסתם, חריטת טקסט על שלטים הוא התהליך הפשוט ביותר – אך שוב תלוי באיזה חומר גלם מדובר (זאת אומרת, ממה עשוי השלט). חריטת שלטים העשויים מעץ היא החריטה הזולה והקלה ביותר. כאשר מדובר בחריטת שלטים מחומרי גלם כמו קרמיקה, זכוכית, כסף או זהב כבר מדובר בתהליך מסובך יותר שעולה הרבה יותר כסף. ניתן גם לבצע חריטת שלטים לא עבור טקסט אלא גם בעבור תמונה, וכאן כבר נכנס אלמנט של טכניקה. צריך להיות מוכשר כדי לבצע חריטת שלטים עבור תמונה ולא בעבור טקסט. ולכן, חריטה מסוג זה היא יקרה יותר מחריטה של טקסט, ולא משנה על איזה חומר גלם עובדים.
כשמדובר על חריטת שלטים אל תתקמצנו. חשוב שתשלמו עוד כמה עשרות בודדות של שקלים ותתנו למקצוענים לעשות לכם את העבודה. תזכרו שהשלט שיוצב בפתח ביתכם נותן מן הסתם את הרושם הראשוני ביותר לאורח שאתם מכניסים לבית, ולכן בחרו בבעל מקצוע שעושה חריטת שלטים באופן המקצועי ביותר.